POMOC




e-mail:

hasło:




Słownik pozycjonera



Wybierz literę na jaką zaczyna się szukane hasło związane z pozycjonowaniem: [A] [B] [C] [D] [E] [F] [G] [H] [I] [K] [L] [M] [N] [O] [P] [R] [S] [T] [U] [W] [Y] [Z]

Losowe hasła


Losowe hasło

SEM - Search Engine Marketing


SEM - Search Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach internetowych to ogół działań promocyjnych, które wykorzystują potencjał wyszukiwarek w dotarciu, zainteresowaniu i pozyskaniu internautów – potencjalnych klientów.

Wyszukiwarka jest w tym przypadku kanałem komunikacji – emisja przekazu reklamowego odbywa się na stronach wyników wyszukiwania dla konkretnych słów / fraz kluczowych.

Promocja w wyszukiwarkach może być realizowana poprzez pozycjonowanie stron WWW (SEO – Search Engine Optimization – obecność w naturalnych wynikach wyszukiwania) lub poprzez kampanie płatnych odnośników (Paid search, Paid listings), czyli różnego rodzaju linki i boksy sponsorowane, które emitowane są na czołowych / wyróżnionych miejscach stron wynikowych dla zapytania o dane słowa czy frazę.


| Sprzedaż linków |
Google Onet.pl YAHOO Netsprint Altavista Szukacz MSN GOORU Wirtualna Polska
Copyright 2007-2018 By Adverts.pl B2B   napisz do nas